Forum strona rinc'a bpm Strona Główna strona rinc'a bpm
Tu znajdziecie wszystkie moje prace o RPG i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Grussk [Star Wars d20]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum strona rinc'a bpm Strona Główna -> Inne RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rincewind bpm
Pan i Władca



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 0:00, 19 Cze 2006    Temat postu: Grussk [Star Wars d20]

Charakterystyka
W czasach Starej Republiki nie brakowało użytkowników Ciemnej Strony Mocy. Choć istniało tylko dwóch Sithów, to przecież żyli i działali również inni, traktujący Moc jako magię, wewnętrzną siłę, szczęście. Talent w posługiwaniu się mocą trafia się (być może pozornie) losowo i często poza kontrolą Zakonu Rycerzy Jedi. Grussk jest jednym z takich osobników.
Nie ma powodów dla których trzeba by zagłębiać się w szczegółową historię Grusska, ważniejsze jest to, jak ta przeszłość wpływa na teraźniejszość i na przyszłość. Ów Trandoshanin od zawsze był wojownikiem. Bił dla pieniędzy, mordował dla pieniędzy, zastraszał dla pieniędzy. Jego celem było przetrwanie. Kiedy odkrył, że jego emocje i uczucia mają realny wpływ na rzeczywistość, uznał to za kolejny atut w walce. Jeżeli w gniewie walczył lepiej, to po co ten gniew hamować? Lepiej zginąć? Po co? Dla owej Republiki, która nic mu nigdy nie dała? Albo dla rycerzy Jedi, którzy najchętniej zabiliby go za samo używanie Ciemnej Strony Mocy? Tak więc młody Trandoshanin doskonalił swoje umiejętności. Nigdy nie miał czasu (ani też, powiedzmy sobie szczerze, predyspozycji) by przemyśleć swoje zachowanie.
Wydaje się że to dopiero początek jego kariery. Wypracował prostą taktykę, która pozwala mu na pokonanie większości wrogów, podnajmuje się więc jako skrytobójca, poborca haraczu czy ochroniarz. Wygląda na to, że jeszcze o nim usłyszymy…

Wprowadzenie do kampanii

Najprościej wprowadzić Grusska jako ochroniarza lub zabójcę. W tym drugim przypadku może przygotować się i w pełni wykorzystać swój zabójczy potencjał- schowa się w jakimś ciemnym pomieszczeniu lub po prostu zgasi światło, atakując pod osłoną ciemności (sam widzi w nich doskonale). Przed atakiem, kiedy jeszcze nie zostanie zauważony przez BG, aktywuje swoje moce:
3 rundy do ataku- Force Defence
2 rundy- Battle Mind
1 runda- Enchance Ability (Str)
Runda zaskoczenia- atut Rage
Nie podda się, ewentualnie może spróbować ucieczki (jeżeli atut Rage przestanie działać).

Grussk: Male Trandoshan 2/ Dark Side Marauder 1; Init +1 (Dex); Defense 15 (+3 class, +1 Dex, +1 Natural Armor); Spd 10 m; VP/WP 32/14; Atk +7 melee (2k10+6, Vibro Axe) or +4 ranged (3k8, Blaster Pistol); SV Fort+7, Ref+3, Will+1; FP 1; DSP 10; Rep +0; Str 18, Dex 12, Con 14, Int 8, Wis 9, Cha 10.
Eguipment: Vibroaxe, Blaster Pistol
Skills: Demolitions +2, Intimidate +5, Pilot +3
Force Skills: Battle Mind +5, Heal Self +1, Enchance Ability +7, Force Defence +3
Feats: Armor Proficiency (light), Force Sensitive, Power Atack, Weapon Group Proficiency (blaster pistols), Weapon Group Proficiency (blaster rifles), Weapon Group Proficiency (heavy weapons), Weapon Group Proficiency (primitive weapons), Weapon Group Proficiency (simple weapons), Weapon Group Proficiency (vibro weapons)
Force Feats: Control, Mettle, Rage


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Scelton
Szczęśliwy posiadacz mnóstwa postów



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 19:11, 20 Cze 2006    Temat postu:

Rince w, którym okresie prowadzisz ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rincewind bpm
Pan i Władca



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 20:55, 20 Cze 2006    Temat postu:

Rise of the Empire, konkretnie Wojny Klonów ponieważ:
a) to występuje w filmach i gracze to znają
b) można wprowadzić dżedajów bez problemu
c) w targanej wojną Republice jest baardzo dużo pretekstów do przygody, a klarowne przewodnictwo (choćby nakazy Mistrzów Jedi czy władz Republiki).

Przygoda dzieje się... a w zasadzie chyba opiszę w moim polter blogu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum strona rinc'a bpm Strona Główna -> Inne RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin