Forum strona rinc'a bpm Strona Główna strona rinc'a bpm
Tu znajdziecie wszystkie moje prace o RPG i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Shend najemnik- gotowy BN

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum strona rinc'a bpm Strona Główna -> D&D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rincewind bpm
Pan i Władca



Dołączył: 14 Gru 2005
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Śro 18:09, 14 Gru 2005    Temat postu: Shend najemnik- gotowy BN

„Mówisz, że za pieniądze sprzedałbym własną matkę? Najpierw musiałbym ją odkupić…”

Shend Najemnik


Shend to najemny czarodziej pochodzący z ubogiej rodziny w Waterdeep. Jest wysoki, ma około 34 lata Wczesną młodość spędził na zarabianiu pieniędzy, czyli tym, co lubi najbardziej aż do dziś. Nie był złodziejem, choć często oszukiwał naiwnych ludzi. Handlował również informacjami, a także dowodził gangiem ulicznym. Potem został dostrzeżony przez nieznanego z imienia maga, który zaczął go nauczać, włączając po pewnym czasie do miejscowej społeczności czarodziei. Nie był on, jak reszta uczniów, zafascynowany możliwościami użycia czarów do czynienia dobra, zyskiwania sławy czy dziewczyn- on po prostu chciał pieniędzy, a jako, że był wtedy strasznie biedny- a student potrzebował pieniędzy- od razu dostrzegł ignorowaną przez wielu jego kolegów (nie przyjaciół, takich Shend nigdy nie posiadał) prostą, łatwą i przyjemną metodę na wzbogacenie się- magiczne przedmioty. Później dużo podróżował, by uzyskać moc niezbędną do stworzenia magicznych przedmiotów, a także poznawał sławnych czarodziei czy odwiedzał starożytne biblioteki. Kiedy zyskał sławę, zaczął również oferować bardziej „długofalowe” unikalne usługi, jak np. „prowadzenie magii”- znaczy to po prostu, że na określony okres wspomagał jakąś organizację, gildię czy nawet mroczny kult, nawet o przeciwnym światopoglądzie rzucając czary i tworząc magiczne przedmioty. Dostawał za to skarby, a także pewną niezależność- nie był członkiem żadnej z organizacji i odpowiadał jedynie przed pracodawcą. Niestety, kiedyś gildia złodziei, dla której pracował, została rozbita przez grupę poszukiwaczy przygód. Po tym epizodzie pracuje jedynie dla naprawdę profesjonalnych organizacji, które raczej nie zostaną rozgromione w najbliższym czasie. Unika też szaleńców, ludzi zadzierających z niebezpiecznymi potęgami i tym podobnych.
Shend nie jest ewidentnie zły- czynienie zła, tak samo jak dobra- nie ma dla niego znaczenia, i nie będzie np. torturował ludzi, których ma zabić- po i po co? Dla niego liczą się tylko pieniądze.
Gracze mogą spotkać Shenda w prawie każdym miejscu- zarówno w karczmie, jak i w niewielkiej komnacie w klasztorze Bane, dlatego łatwo go wprowadzić do prawie każdej kampanii. Należy pamiętać, że przede wszystkim chroni on swój artefakt (patrz niżej), a także ukrywa się przed zemstą smoczych Leth, jego byłej kochanki, której ukradł on ten artefakt.

Statystyki: Shend, z uwagi na tworzenie magicznych przedmiotów, ma niższy poziom niż mógłby mieć nie robiąc ich, a jego bogactwo jest większe. Z tej uwagi ma +2 do SW z uwagi na swój ekwipunek.

Shend najemnik
Średni humanoid (człowiek)
KW: 15k4+60 (132 pw)
Inicjatywa: +5
Szybkość: 9m
Kp: 20 (+5 zr, +2 karawasze, +3 nat)
Ataki: Drąg (+2) +9/+4, Kusza (+1) +13
Obrażenia: drąg k6+2, kusza k8+1
Rzuty obronne: Wyt+12, Ref+13, Wol+13
Atrybuty: S10, Zr 16 (20), Bd 14 (1Cool, Int 21 (25), Rzt 12 Cha 12
Atuty: 1- Magiczny rzemieślnik (cudowne przedmioty), Zapisanie zwoju, Magiczny rzemieślnik (zbroje i broń) 3- Stworzenie cudownej rzeczy 5-Warzenie eliksirów 6-Stworzenie magicznej broni i pancerza 9-Stworzenie różdżki 10- Wykucie pierścienia 12- Stworzenie berła 15- Stworzenie laski, Maksymalizacja Czaru
Umiejętności: Dyplomacja+10, Wiedza (tajemna) +24, Czarostwo +24 Koncentracja +22 Wiedza (plany) +24, Wiedza (lokalna, Północ) +24, Wyczucie pobudek +5
Czary: 4/6/6/10/5/5/4/2/1
Czary przygotowane/inne znane
0- 2 czytanie magii, 2 wykrycie magii/ wszystkie pozostałe z PG, opisu świata FR i magii Faerunu (poza rzadkimi, decyzja mp)
1- Zbroja maga, rozumienie języków, Wiadomość, Szybki odwrót, 2 magiczny pocisk/Jw.
2- Nieustający płomień, Bycza siła, Sztuczka z liną, Wykrycie myśli, 2 Kwasowa strzała melfa/jw.
3- 5 kula ognista, przyśpieszenie, wstrzymanie osoby, 2 rozproszenie magii, Widmowy rumak/ większość pozostałych
4- Zwiększona niewidzialność, Obłożenie klątwą, 2 Polimorfowanie kogoś, Polimorfowanie siebie/ Widmowy zabójca, Wyczerpanie, zakażenie, kamienna skóra, ognista pułapka, usunięcie klątwy, mniejsze tworzenie, wróżenie, ściana ognia, mniejszy geas, zauroczenie potwora
5- Teleportacja, dominacja nad osobą, wstrzymanie potwora, zamglenie umysłu, ściana z kamienia/ ciągłość
6- 2 dezintegracja, transformacja tensnera, analiza dweomeru/ łańcuch błyskawic, ciało w kamień
7- Palec świerci, max. Kula ognista/zmiana planów, ograniczone życzenie, bezbłędna teleportacja
8- Polimorfowanie dowolnego obiektu/klon, większe planarne wiązanie
Ekwipunek: Karwasze skutecznej obrony +2, Laska mrozu (31 ładunków), drąg +2, kusza +1, Różdżka kul ognistych zmax (21 ładunków), różdżka kwasowej strzały melfa (50 ładunków), buty przyśpieszenia, pierścień naturalnego pierścienia +3, Płaszcz odporności +4, berło trwania w bezruchu, berło słabe maksymalizacji czarów, Pierścień czarodziejstwa (3 poziom), Opaska intelektu +4, Amulet zdrowia (+4), Pas zręczności (+4), rękawice schowek, 15000 sz, 50 000 sz w banku w waterdeep, cielesny golem- sługa, machina z uwięzionym nishruu

Machina z uwięzionym nishruu- słaby artefakt, Wyglądający jak duże pudło wypełnione czerwonym gazem (nishruu) z drugim, mniejszym, które można otworzyć i wsadzić tam różdżkę z czarem max. 2 poziomu. Różdżka odzyskuje 10 ładunków. Moc działa raz dziennie. Żadna inna próba uwięzienia nishruu nie powiodła się. Shend ukradł ten przedmiot swojej kochance, smoczycy pieśni Leth(opis niedługo), która znalazła go w stosie skarbów swojej matki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum strona rinc'a bpm Strona Główna -> D&D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin