Autor Wiadomość
rincewind bpm
PostWysłany: Nie 23:14, 09 Kwi 2006    Temat postu: Agata "Red eye" Matuszewska- BN

To kolejna postać, która można wykorzystać jako BN czy jako postać dla BG.
_____________________________________________________

Agata „Red eye” Matuszewska

Wiek: 16 lat
Religia: brak, wierzy w wiele elementów różnych wierzeń, często nawet sprzecznych
Wzrost: 165 cm
Waga: 46 kg

Agata jest młodą, lekko zwariowaną, fanką zjawisk nadprzyrodzonych. Kosmici, mentalne wampiry, kung-fu, reinkarnacja, wilkołaki, celtyckie głazy, kręgi zbożowe czy Teoria Znikających Długopisów to dla niej chleb powszedni. Dla szkoły nie ma w ogóle czasu, tak samo jak dla znajomych. Nie dba również o swój o własny wygląd- jest dosyć chuda, ale nie wysportowana, ubiera się w niedopasowane ubrania, nosi duże okulary. Mimo to, jeżeli popracowałby nad nią jakiś specjalista, okazała by się bardzo ładną dziewczyną. Mieszka w małym mieszkanku razem ze swoją matką, która przez prawie cały dzień pracuje jako sprzątaczka, nie mając już czasu na wychowywanie dorosłej, jak sama uważa, córki.
Do wszystkich dziwnych zjawisk Agata podchodzi bezkrytycznie. Podświadomie szuka czegoś, co uczyniło by z niej, samotnej, zakompleksionej i niezbyt bystrej dziewczyny, kobietę potężną, uwielbianą, bogatą.
Religia i filozofia to jej słabe punkty- po prostu, za mało czasu poświęca na prawdziwe rozważania, a za dużo na to bzdury takie jak układanie „magicznych” pasjansów czy zamawianie pogody.
Wydawać by się mogło, że Agata jest już osobą zupełnie dla świata straconą- czasem jednak jej sztuczki okazują się działać (szczególnie dobrze wychodzi jej mieszanie w głowach innych, powodując, że ofiary na chwilę zostają zamroczone)... to skłania ją tylko do dalszych poszukiwań magii, i kto wie, może się jej uda, szczególnie gdy zacznie skutecznie odróżniać magię od oszustw. A wtedy niech boją się wszyscy, którzy ośmielają się z niej teraz naśmiewać, bo może zostać potężną telepatką. Potrafi również świetnie kłamać i oszukiwać, dzięki czemu nauczyciele i matka nie zdają sobie sprawy, jak mało uwagi przykłada ona codziennym obowiązkom.

Średni humanoid (Sprytny bohater 1)
Kw: 1k6+0 (6 Pw)
Inicjatywa: +0
Prędkość: 9m
KP: 9 (-1 Zr)
Ataki: Sztylet -1 wręcz, Sztylet -2 dystansowy
Obrażenia: k4-1
Atrybuty: S 8 Zr 10 Bd 10 Int 12 Rzt 8 Cha 18
Atuty: Dziki talent (Oszołomienie), Mało znany (-3 do Reputacji), Odkrywca (+2 do Odcyfrowywania zapisów i Poszukiwania informacji)
Talenty: Erudyta (dostaje +1 do Poszukiwania informacji)
Umiejętności: Blefowanie +6, Wiedza (tajemna) +5, Wiedza (Biologia i Geografia)+6, Wiedza (Przyrodoznawstwo matematyczne )+5, Poszukiwanie informacji +9, Odcyfrowywanie zapisów +7, Używanie komputerów +5, Mowa językiem obcym (angielski), Pisanie/czytanie językiem obcym (angielski), Rzemiosło (Ozdobne przedmioty)+5, Zdobywanie informacji +8, Dyplomacja +5
Profesja wyjściowa: Wielbiciel zjawisk niewyjaśnionych (Wiedza (Biologia i geografia (Int), Poszukiwanie informacji(Int) +1)
Rzuty obronne: Wytrwałość +1, Refleks +1, Wola -1
Punkty akcji: 5
Reputacja: -2
Powiązania: Kilkoro innych maniaków dziwnych zjawisk, kontakt przez Internet
Zasobność: +3
Ekwipunek: Nóż, gruby notatnik, kilka niemagicznych talizmanów, sporo książek

Uwaga co do umiejętności: Chociaż Red eye posiada sporo rang w różnych dyscyplinach Wiedzy, to jest to wiedza wybitnie ukierunkowana i fałszywa. Mówiąc wprost: Agata wie dużo na temat dziwnych teorii dotyczących biologii, czy fizyki, ale są to informacje, które w żaden sposób nie przydadzą się w szkole. Oceny Agaty są więc raczej mizerne.

DODATEK

Nowa profesja początkowa: „Wielbiciel zjawisk niewyjaśnionych”
Ludzie należący do tej profesji to wąska grupa, która przez całe życie poświęcają zjawiskom takim jak UFO, magia, medytacje, duchy. Najczęściej nie poświęcają wiele uwagi zwykłym zdarzeniom, jak na przykład temu, że ich pieniądze już dawno się skończyły.
Wymagania: Wiek 15+
Umiejętności: Wybierz dwie z tych umiejętności. Stają się permanentnie twoimi umiejętnościami klasowymi. Jeżeli już są one twoimi klasowymi zdolnościami, dostajesz +1 do testów tych umiejętności. Koncentracja (Bd), Odcyfrowywanie zapisów (Int), Mówienie Językami, Pisanie/Czytanie językami, Wiedza (tajemna) (Int), Poszukiwanie informacji(Int), Wiedza (Biologia i geografia)(Int) , Wiedza (Teologia i Filozofia)(Int).
Atut: Dziki talent lub Wyczuwanie mocy
Modyfikator Zasobności: +1

Wyczuwanie mocy
Dysponujesz zdolnością wykrywania magii i psioniki w twoim otoczeniu.
Korzyść: Możesz używać wykrycia magii jak zdolności czaropodobnej raz dziennie, a także psionicznej zdolności wykrycie psioniki raz dziennie . Jako poziom czarującego/manifestującego bierzesz pod uwagę 1, albo twój poziom (w zależności od tego, co jest wyższe).

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group